Poza technicznymi aspektami konta AdWords, audyt AdWords to dobry moment na zbadanie działań konwersyjnych i innych metryk. Obejmuje to badanie metryk zdrowia słów kluczowych i rozszerzeń AdWords. Celem jest podjęcie świadomych decyzji dotyczących budżetu reklamowego. Audyt AdWords to czas na…
Czytaj dalejKategoria: Wybór Redakcji
Reklama na Instagramie – prosty przewodnik
Jeśli myślisz o reklamie na Instagramie, powinieneś być świadomy, że proces ten może być złożony. Istnieje kilka czynników do rozważenia podczas tworzenia reklamy, od ustalenia budżetu po wybór grupy docelowej i opcji call-to-action. Na szczęście poniższy przewodnik pomoże Ci poruszać…
Czytaj dalejJak skutecznie pozycjonować sklep internetowy, aby odniósł sukces w 2020 roku
Z gospodarką w swobodnym upadku, coraz więcej małych firm zaczyna swoje własne sklepy internetowe. Kluczem do udanego handlu internetowego jest stworzenie atrakcyjnej obecności w sieci. Oznacza to optymalizację strony internetowej pod kątem organicznego ruchu w wyszukiwarce, budowanie interaktywnych kampanii sprzedażowych…
Czytaj dalejGrupy na Facebooku – wykorzystaj je dla swojego biznesu!
Grupy na Facebooku mogą być potężnym narzędziem marketingowym, zwłaszcza jeśli wiesz, jak je prawidłowo wykorzystać. Gdy masz już własną grupę na Facebooku, następnym krokiem jest jej promocja. Musisz utrzymać go na temat, promować go i poprosić o opinie od członków….
Czytaj dalejRole w Facebooku – administrator, analityk i współtwórca
Moderator Jeśli masz stronę na Facebooku i chciałbyś zarządzać interakcjami ze swoimi zwolennikami, możesz zostać moderatorem. Jako moderator, będziesz mógł wysyłać wiadomości do swoich zwolenników i usuwać nieodpowiednie komentarze. Możesz również tworzyć reklamy, wiadomości i promocje, a także zobaczyć swoją…
Czytaj dalej