Jak konkursy na Facebooku mogą przynieść korzyści Twojej organizacji

Jak konkursy na Facebooku mogą przynieść korzyści Twojej organizacji

Istnieje wiele sposobów wykorzystania Facebooka do organizowania konkursów. Jednym ze sposobów jest połączenie przepisów z biletem na loterię. W ten sposób uczestnicy mogą wygrać produkty, które mogą wykorzystać do tworzenia receptur. Jest to również świetny sposób na stworzenie osobistej relacji z publicznością. Inne opcje obejmują giveaways fill-in-the-blank i konkursy Invent Your Own.

Prezentowany artykuł jest dowodem owocnej współpracy z medialarts.pl

RafflePress

Tworzenie konkursu i giveaway na Facebooku może być bardzo proste, dzięki RafflePress. Ta platforma pozwala osadzić linki do przepisów, co jest świetne dla kampanii wakacyjnych i konkursów typu fill-in-the-blank. Po prostu wprowadź odpowiedź na pytanie dotyczące Twojego konkursu lub wybierz wybrany produkt i poproś swoich zwolenników o udostępnienie go na portalach społecznościowych.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów budowania listy e-mailowej jest organizowanie giveaway na Facebooku. Daje to możliwość bezpośredniego dotarcia do subskrybentów, bez konieczności polegania na filtrach spamu lub reklamach retargetingowych. Plus, wiadomości e-mail są bardziej prawdopodobne, aby uzyskać czytanie, jeśli są one wysyłane bezpośrednio do listy. Z RafflePress, możesz skonfigurować funkcję automatycznego wejścia, która pozwala użytkownikom wprowadzić swój adres e-mail, gdy odwiedzają stronę konkursu.

Kolejną wspaniałą cechą RafflePress jest możliwość automatycznego generowania zasad giveaway. Pozwala wybrać schemat kolorów dla przycisku logowania e-maila i przesłać obraz tła. Możesz również ustawić warunki i warunki, a także zweryfikować, kto wygrał, i dołączyć informacje o śledzeniu. Jeśli nie jesteś pewien, jakie warunki należy zawrzeć, możesz użyć poręcznego generatora warunków zawartego w RafflePress.

RafflePress jest również przyjazny dla urządzeń mobilnych i lekki, więc będzie działał na wszystkich urządzeniach. Możesz stworzyć atrakcyjny giveaway za pomocą funkcji przeciągania i upuszczania RafflePress lub zdecydować się na jeden z gotowych szablonów. Niezależnie od tego, czy masz mały blog, czy dużą organizację, RafflePress ma odpowiednie narzędzie do rozdawania nagród dla Ciebie.

Kolejną przydatną funkcją RafflePress jest jego zdolność do zwiększenia zaangażowania w mediach społecznościowych. Będzie zachęcać ludzi do dzielenia się swoim konkursem z przyjaciółmi i rodziną. Word-of-mouth advertising może napędzić więcej ruchu w witrynie i zwiększyć sprzedaż. Kiedy zrobisz swój giveaway wirusowy, twoi zwolennicy staną się ambasadorami twojej marki, a to jest scenariusz win-win dla wszystkich.

Invent Your Own

Konkursy to świetny sposób na pozyskanie pieniędzy dla Twojej organizacji. Istnieje kilka rodzajów konkursów, które możesz zorganizować. Możesz zorganizować konkurs na komentarz, konkurs na nazwę lub ankietę. Możesz nawet zrobić konkurs na premierę nowego produktu.

Odpowiedz na pytanie

Konkurs na Facebooku to doskonały sposób na sprawdzenie wiedzy Twojej społeczności. Możesz wykorzystać pytania typu trivia oraz pytania wielokrotnego wyboru. Możesz również użyć konkursu do promowania nowych produktów. To pomoże Ci określić, które produkty dobrze się sprzedają, a następnie wprowadzić je na rynek lepiej w przyszłości. Innym świetnym sposobem na konkursy na Facebooku jest użycie akcji Polls and Surveys, która pozwala odwiedzającym głosować na swoje ulubione produkty.

Innym świetnym sposobem na przyciągnięcie nowych ludzi do swojej strony na Facebooku jest przeprowadzenie konkursu w oparciu o post na Twoim blogu. Możesz zamieścić link do niedawnego wpisu na blogu, aby zachęcić uczestników do pozostawienia komentarza. To zapewni dowód społeczny i pomoże Ci zbudować relacje z publicznością. Aby jeszcze bardziej ułatwić uczestnikom, możesz użyć RafflePress, który pozwala skopiować i wkleić adres URL komentarza na blogu.

Upewnij się, że nagroda, którą oferujesz, jest odpowiednia dla Twojej marki. Podczas gdy duża nagroda jest zawsze kusząca, upewnij się, że nie jest zbyt ekstrawagancka. Wybór nagrody, która jest odpowiednia do misji Twojej marki i bazy klientów pomoże Ci zwiększyć szanse na przyciągnięcie odpowiednich osób.

Rozdania typu Fill-in-the-blank

Rozdania typu Fill-in-the-blank na Facebooku mogą pomóc Twojej organizacji w zdobyciu nowych klientów. Metoda ta może być stosowana do promowania produktów sezonowych, starych zapasów lub kart podarunkowych. Najlepsze giveaways trwają od siedmiu do dziesięciu dni. Możesz tworzyć sondy z RafflePress, aby dać odwiedzającym opcję głosowania na wybraną przez nich nagrodę.

Konkursy fotograficzne

Konkursy fotograficzne są świetnym sposobem na zaangażowanie użytkowników Facebooka w stronę Twojej marki, jednocześnie kierując ruch do Twojej witryny i pokazując swoje produkty. Konkursy fotograficzne mogą również zwiększyć zaangażowanie na Facebooku i stworzyć treści generowane przez użytkowników. W przypadku organizacji, która specjalizuje się w przepisach, możesz zdecydować się na przeprowadzenie konkursu dla swoich zwolenników.

Niektóre konkursy fotograficzne na Facebooku zawierają element demokratyczny, aby zachęcić do uczestnictwa. Na przykład Friendship Circle of Michigan, która zapewnia pomoc osobom o specjalnych potrzebach, zorganizowała konkurs fotograficzny z motywem butów. Uczestnicy, którzy oddali głos w konkursie, zostali włączeni do losowania, w którym mogli otrzymać parę darmowych Converse All Stars. Po zakończeniu konkursu zwycięski but został odtworzony i sprzedany w ramach zbiórki pieniędzy.

Inne konkursy fotograficzne mogą być bardziej ukierunkowane. Konkurs fotograficzny z udziałem dziecka lub zwierzęcia może przemówić do szerokiej publiczności. Takie zdjęcia mogą rozśmieszyć ludzi i sprawić, że pomyślą o produkcie lub usłudze. Upewnij się, że konkurs fotograficzny jest prosty i nie zawiera symboli religijnych ani innych rozpraszających elementów.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *