Reklama na Instagramie – prosty przewodnik

Reklama na Instagramie – prosty przewodnik

Jeśli myślisz o reklamie na Instagramie, powinieneś być świadomy, że proces ten może być złożony. Istnieje kilka czynników do rozważenia podczas tworzenia reklamy, od ustalenia budżetu po wybór grupy docelowej i opcji call-to-action. Na szczęście poniższy przewodnik pomoże Ci poruszać się po procesie i jak najlepiej wykorzystać budżet reklamowy.

Prezentujemy Państwu artykuł stworzony w harmonijnej współpracy z av3.pl

Wybór budżetu

Reklama na Instagramie ma wiele różnych kosztów, i ważne jest, aby określić budżet, który jest rozsądny dla Twojej firmy. Choć powinieneś zacząć od małego budżetu, możesz go stopniowo zwiększać w miarę mierzenia wyników kampanii. Twoja grupa docelowa i pora roku również będą odgrywać rolę w określaniu ceny.

W przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy, reklama na Instagramie nie ma wcześniejszych danych o kosztach za wynik, więc ręczne licytowanie spowoduje niedostateczne lub nadmierne licytowanie, co spowoduje złą kampanię. Na szczęście istnieje kilka wskazówek, aby utrzymać niskie koszty, w tym Frequency Cap, który zapobiega zbyt częstemu oglądaniu Twojej reklamy.

Ważne jest również, aby przetestować różne kreacje reklamowe, kopię reklamy i inne aspekty kampanii, aby zoptymalizować swoje wyniki. To poprawi twoje wskaźniki zaangażowania i obniży koszty. Można również użyć danych demograficznych Facebook do kierowania reklam. Korzystanie z tych danych może pomóc lepiej kierować odbiorców i zapewnić, że reklama dostaje najwyższy możliwy wskaźnik zaangażowania. Korzystając z tych taktyk, twój budżet reklamowy Instagram pójdzie dalej.

Jeśli chodzi o koszty, reklamy Instagram może być tak niskie, jak 0,80 dolarów za kliknięcie. Należy również sprawdzić swój koszt za tysiąc wyświetleń, aby upewnić się, że dostajesz najwięcej bang za swoje pieniądze. W zależności od celu kampanii, można oczekiwać, aby zapłacić między $ 2 i $ 20 za tysiąc wyświetleń.

Innym ważnym czynnikiem do rozważenia jest czas. Należy zrobić kilka badań, aby określić, które dni są najlepsze do delegowania reklam. Wtorki i środy mają najwyższy koszt za kliknięcie. Idealnie, należy umieścić swoje reklamy około 3 pm na wtorki i środy. Podobnie, soboty i poniedziałki są zajęte dni pracy i może nie być najlepszym dniem do umieszczania reklam.

Podczas gdy reklamy Instagram kosztują od 0,70 do 1,00 dolarów za kliknięcie, nie są one tanie. Twój CPC będzie zależał od wielu czynników, ale najważniejszym aspektem jest grupa docelowa, do której kierujesz reklamy. Kobiety są bardziej skłonne do korzystania z Instagrama niż mężczyźni, więc prawdopodobnie będziesz miał wyższe CPC, jeśli kierujesz swoje reklamy do kobiet.

Wybór docelowej demografii

Jeśli chcesz zmaksymalizować ROI swojej kampanii reklamowej na Instagramie, musisz zrozumieć, jak kierować swoje idealne grupy odbiorców. Najpierw zdecyduj, które miejsca są najbardziej korzystne dla Twojej docelowej demografii. Na przykład, jeśli jesteś w branży kosmetycznej, możesz chcieć kierować użytkowników, którzy najprawdopodobniej lubią lub angażują się w Twoje produkty. Następnie możesz użyć danych demograficznych Facebooka, aby skierować te perspektywy.

Może być trudno określić, który demograficzny będzie najbardziej odpowiedni dla twojego produktu lub usługi. Możesz uzyskać dobry pomysł na temat tego, jakie osoby są w docelowej demografii, analizując posty konkurencji. To da ci świeże spojrzenie na publiczność, do której chciałbyś dotrzeć. Możesz również dowiedzieć się o segmentach, których nigdy nie brałeś pod uwagę.

Podczas gdy możesz kierować demografię w oparciu o wiek, płeć i lokalizację, musisz również wziąć pod uwagę różnice między płciami. Może się okazać, że Twoja docelowa demografia jest zupełnie inna niż Twój klient offline. Jednak nadal możesz użyć danych z Instagrama, aby pomóc w kierowaniu odbiorców. Możesz znaleźć te informacje, przechodząc do Audience > Insights. Ta zakładka pokaże Ci informacje o wieku, lokalizacji i płci. Musisz znać swoją grupę docelową, aby zmaksymalizować swoją strategię reklamową Instagram.

Wybór docelowej demografii dla reklamy Instagram wymaga pewnych badań i testów. Możesz użyć narzędzi takich jak Instagram Insights, aby zebrać informacje na temat demografii, którą kierujesz. Korzystając z tych narzędzi, możesz dowiedzieć się o ich preferencjach, nawykach i filozofii życiowej. Możesz również spróbować stalkingu, aby uzyskać pomysł na ich preferencje.

Wybór opcji call-to-action

Opcja call-to-action to świetny sposób, aby zachęcić odbiorców do działania na reklamie. Frazy call-to-action obejmują “kup teraz”, “zapisz się” i “zamów w ciągu 24 godzin”. Te frazy zachęcają ludzi do podjęcia działań i sprawiają, że publiczność czuje się tak, jakby mówiła bezpośrednio do nich.

Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie reklamy Instagram do zwiększenia świadomości marki i ruchu. Na przykład możesz wybrać kierowanie ruchu do swojej witryny poprzez kierowanie osób, które mają konkretne zainteresowanie Twoimi produktami. Inne opcje obejmują napędzanie ruchu poprzez napędzanie ruchu na stronie internetowej, budowanie świadomości marki lub zwiększanie zaangażowania w istniejący post na Instagramie. Możesz również zdecydować się na uruchomienie reklamy wideo, która będzie zbierać odpowiednie informacje od potencjalnych leadów.

Wybór przycisku call-to-action może zrobić lub złamać swoją kampanię reklamową na Instagramie. Dobrą wiadomością jest to, że przyciski call-to-action są łatwe do dodania do swoich reklam. Przy odrobinie wiedzy i kreatywności możesz użyć tych przycisków na swoich reklamach na Instagramie i przyciągnąć docelową publiczność.

Tworzenie reklamy na Instagramie jest podobne do tworzenia reklamy na Facebooku. Instagram oferuje osiem różnych opcji call-to-action, a Ty możesz wybrać dowolną z nich w oparciu o cele kampanii. Celem jest przyciągnięcie jak największej liczby followersów. Poprzez ukierunkowanie odbiorców, możesz zapewnić, że uzyskasz najlepsze wyniki z kampanii reklamowej.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *