Szefowie marketingu mają interes w sukcesie swojej pracy, a badanie przeprowadzone przez Morning Consult wykazało, że ludzie cenią sobie rodzaj reklam, które widzą i słyszą. Respondenci docenili również fakt, że firmy są w stanie rozpowszechniać informacje wśród społeczeństwa. Prezentowany tekst…
Czytaj dalejKategoria: Wybór Redakcji
Emotikony Emoji – Więcej niż 1000 słów!
Emojis to potężne narzędzie do komunikacji z innymi. Potrafią przekazać emocje wyraźniej niż słowa. Niezależnie od tego, czy tworzysz dokument skierowany do klienta, czy dokument prawny, emojis mogą sprawić, że Twój przekaz będzie bardziej efektywny. Czytaj dalej, aby poznać różne…
Czytaj dalejCzas pandemii – Reklamować czy nie reklamować?
Szefowie marketingu mają interes w sukcesie swojej pracy, a badanie przeprowadzone przez Morning Consult wykazało, że ludzie cenią sobie rodzaj reklam, które widzą i słyszą. Respondenci docenili również fakt, że firmy są w stanie rozpowszechniać informacje wśród społeczeństwa. Wpływ pandemii…
Czytaj dalejJak nauczyć się pozycjonować strony w wyszukiwarkach
SEO to złożony proces, który obejmuje zarówno elementy on-page, jak i off-page. On-page SEO jest prostszy do nauczenia się i obejmuje takie aspekty jak użycie słów kluczowych, nawigacja na stronie, adresy URL, opisy obrazów i tekst alt. Off-page SEO obejmuje…
Czytaj dalejGoogle Ads – podsumowanie roku 2019
Jakie zmiany są na horyzoncie w Google Ads w 2019 roku? Oto szybkie podsumowanie: Machine learning, Native ads i Smart bidding. Plus spojrzenie na przyszłość reklamy. Te trendy już wpływają na sposób, w jaki ludzie szukają online. I, będą one…
Czytaj dalej