Przed rozpoczęciem kampanii reklamowej powinieneś mieć pojęcie, jakie rozmiary obrazów Facebook preferuje dla swoich postów. Poniższa infografika, przygotowana przez TechWyse, pokazuje optymalne wymiary obrazu dla Facebooka. Przedstawia również szczegóły dotyczące nowych wymiarów Facebooka dla katalogów i filmów Live. Wyjaśnia również,…
Czytaj dalejKategoria: Po Godzinach
Zakładanie konta biznesowego na Instagramie – jak prawidłowo ustawić?
Istnieje kilka ważnych względów, o których należy pamiętać przed założeniem konta biznesowego na Instagramie. Na początek powinieneś upewnić się, że Twoje konto jest odpowiednio skonfigurowane. Powinieneś także użyć analityki, aby zwiększyć swoje wyniki. Instagram oferuje szereg przydatnych narzędzi do optymalizacji…
Czytaj dalejShoper – Jak indeksować niechciane podstrony poprzez Google Tag Manager
Istnieje prosta metoda na usunięcie niechcianych podstron z indeksu Shoper. Aby to zrobić, musisz najpierw utworzyć kontener GTM. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Administratora swojej witryny i kliknij symbol koła zębatego obok linku “Zainstaluj Google Tag Manager”. Po utworzeniu…
Czytaj dalej7 Błędów w Social Media Marketingu, które mogą Cię dużo kosztować!
Media społecznościowe to ogromna i złożona platforma, która wykorzystuje algorytmy do określenia, jakie treści dostają najwięcej zaangażowania. Niezrozumienie algorytmów może spowodować, że popełnisz błędy. Poniżej przedstawiamy kilka powszechnych błędów w marketingu w mediach społecznościowych. Mogą one kosztować Cię dużo pieniędzy…
Czytaj dalejFacebook Creator Studio – Nowy sposób na dodawanie postów na Instagramie
Dzięki wprowadzeniu Facebook Creator Studio, twórcy treści mogą teraz dodawać posty do swojego profilu na Instagramie i planować je z wyprzedzeniem. Mogą również zaplanować swoje treści dla IGTV lub feedu. W przyszłości mogą nawet zaplanować swoje treści telewizyjne natywnie poprzez…
Czytaj dalej