Pozycjonowanie w Google Maps – co optymalizować w Google Moja wizytówka?

Pozycjonowanie w Google Maps – co optymalizować w Google Moja wizytówka?

Pozycjonując swoją firmę w Google Maps, upewnij się, że daj swoim klientom szczegółowy obraz tego, czym zajmuje się Twoja firma. Szybkość działania Twojej strony i treść opisu odgrywają ważną rolę w ogólnym rankingu. Jeśli Twoja strona jest zbyt wolna, może to prowadzić do niższej pozycji w Google Maps.

Pozytywne recenzje pomagają Twojej witrynie zająć wyższą pozycję w Mapach Google

Jednym z najważniejszych sygnałów rankingowych w Mapach Google jest liczba pozytywnych recenzji dla Twojej firmy. Przeciętny konsument czyta od dwóch do dziesięciu recenzji przed dokonaniem zakupu. Możliwe jest jednak uzyskanie większej liczby pozytywnych recenzji. Jedenaście lub więcej pozytywnych recenzji jest uważane za idealne. Ta ilość stanowi 13% populacji kupujących.

Powinieneś aktywnie poszukiwać pozytywnych recenzji w Google dla swojej firmy i powinieneś odpowiedzieć na każdą otrzymaną recenzję. To nie tylko zachęci do większej ilości recenzji, ale również złagodzi szkody wyrządzone przez negatywne recenzje. Dodatkowo, pokazuje to potencjalnym klientom, że zależy Ci na ich opinii. Poprzez aktywne poszukiwanie pozytywnych recenzji, prawdopodobnie będziesz poruszać się w górę rankingów na Mapach Google.

Oprócz pozytywnych recenzji, należy również szukać informacji zwrotnej od istniejących klientów. Możesz to zrobić, oferując zachęty, aby zachęcić ich do pozostawienia recenzji. Chociaż zawsze powinieneś odpowiadać na recenzje, ważne jest również rozróżnienie między prawdziwymi i fałszywymi recenzjami. Jeśli otrzymasz negatywne recenzje, powinieneś odpowiedzieć na nie szybko i grzecznie. W przeciwnym razie możesz sprawiać wrażenie, że jesteś tandetnym biznesem i należy go unikać za wszelką cenę.

Prędkość Twojej strony wpływa na Twój ranking

Prędkość Twojej strony jest ważnym czynnikiem w rankingu wyszukiwarki. Konsumenci mają tendencję do porzucania stron, które nie ładują się szybko, a wiele z nich kieruje się na stronę konkurencji. Słaba wydajność jest również sygnałem dla Google, które ukara Twoją stronę obniżając jej ranking.

Szybkość Twojej strony jest kluczowa z dwóch powodów – wpływa na ranking w wyszukiwarkach i doświadczenie użytkownika. Upewnij się, że Twoja strona jest zoptymalizowana pod kątem najwyższej możliwej prędkości i spełnia standardy określone przez Core Web Vitals. To zapewni, że Twoja strona będzie szybka i łatwa w nawigacji.

Ostatnie badania pokazują, że szybkość strony jest ważnym czynnikiem rankingowym w wyszukiwaniu Google. Narzędzie Google PageSpeed Insights ujawniło, że powolna strona może zaszkodzić Twoim rankingom wyszukiwania. Doprowadzi to również do wyższego współczynnika odrzuceń, co negatywnie wpłynie na Twój PageRank.

Test prędkości Google zazwyczaj trwa mniej niż minutę. Warto zauważyć, że około 60% wyszukiwań odbywa się na urządzeniach mobilnych, a strona, która ładuje się szybko nawet przy połączeniu 3G, może być wyżej notowana niż ta, która ładuje się dłużej. Należy dążyć do tego, aby czas ładowania wynosił co najmniej dwie do trzech sekund.

Twój opis działalności powinien przedstawiać duży obraz Twojej firmy

Twój opis działalności to okazja, aby powiedzieć Google więcej o tym, czym zajmuje się Twoja firma i kim jesteś. Masz do dyspozycji do 750 znaków, aby opisać swój biznes. Nie jest to mała ilość treści, więc upewnij się, że w pełni wykorzystasz tę funkcję. Podkreśl swoje najlepsze produkty lub usługi i wspomnij o miastach, w których świadczysz usługi. Pomoże to Google uplasować Twoją firmę wyżej w wynikach wyszukiwania.

Na stronie biznesowej powinieneś zawrzeć następujące informacje: Główna kategoria biznesu: Jest to niezwykle ważna część strony Twojej marki. Musisz wybrać główną kategorię, która najlepiej opisuje Twój biznes. Chociaż istnieje wiele różnych kategorii, musisz wybrać tę, która najlepiej podsumowuje Twój biznes. Na przykład, wiele firm nie ma lokalizacji typu brick-and-mortar, więc wybór głównej kategorii, która wyjaśnia charakter Twojej działalności jest kluczowy. Upewnij się również, że podałeś swój numer telefonu i adres strony internetowej, jeśli ją posiadasz.

Podobne tematy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *