Istnieje kilka sposobów na budowanie linków. Niektóre z tych metod to: Guest posting, Co-marketing i Infografiki. Wszystkie te metody mogą prowadzić do uzyskania wysokiej jakości linków. Wymagają one jednak pewnego wysiłku. Aby uzyskać dobre wyniki, musisz zrozumieć znaczenie każdej z…
Czytaj dalejKategoria: Ciekawostki
10 najczęstszych błędów w Google Ads
Popełnianie błędów jest naturalną częścią Google Ads, ale kluczem jest wyciągnięcie z nich wniosków i pójście do przodu. Jeśli jesteś nowy w Google Ads, prawdopodobnie sam popełniłeś kilka błędów. Na przykład, możesz nie być pewien, czym jest piksel konwersji i…
Czytaj dalejAnaliza słów kluczowych – właściwy dobór fraz dla SEO
Analiza słów kluczowych jest kluczowym elementem skutecznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Jest to niezbędna część każdej strategii strony internetowej, która może pomóc Ci uzyskać więcej odwiedzających i zwiększyć przychody. Jednakże, analiza słów kluczowych jest tylko tak dobra, jak strony,…
Czytaj dalej10 grup odbiorców, bez których nie wyobrażamy sobie kampanii Facebook Ads
Możesz użyć reklam na Facebooku, aby kierować je do konkretnych odbiorców, takich jak osoby zainteresowane remontem domu lub ogrodem warzywnym. Możesz także kierować reklamy do osób, które niedawno odwiedziły stronę docelową, która zawiera usługi lub produkty, które sprzedajesz. Możesz użyć…
Czytaj dalejJak połączyć strony na Facebooku
W tym artykule pokażemy Ci jak połączyć dwa fanpage na Facebooku. Najpierw utwórz link pomiędzy dwoma fanpage’ami. Upewnij się, że link wskazuje na stronę, którą chcesz scalić. Po scaleniu, sprawdź adres URL i zaktualizuj go, jeśli to konieczne. Jak scalić…
Czytaj dalej